Fjällen!

Lördagen vecka 5 åkte vi upp till fjällen och det var helt underbart:)). Vägen upp dit tog en stund men det gick jätte bra:). Kallt var det verkligen på vägen upp. Hela 34 minus hade vi som mest. Men inne i bilen satt vi utan jackor i värmen:)
Hela veckan gick jätte bra. Min 6-åring som aldrig har stått på skidor lärde sig jätte fort:). På söndagen åkte jag och han i barnbacken. På måndagen började han i skidskola och då passade jag på att åka lite själv. På fredagen var jag och han i den stora backen och åkte och det gick jätte bra:))
Älskling som inte kan åka slalom för sin rygg var inne i stugan med dom små.
På kvällarna var vi ute allihopa å åkte pulka
På lördagen åkte vi hem igen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0