Fullt ös!

Idag gick vi upp klockan strax efter sex. Och alla tre barnen började härja direkt.
Så jag försökte smita in i köket och sätta mig och dricka lite kaffe så jag vakna till liv. Det gick faktiskt riktigt bra en liten stund i alla fall tills barnen kom på var jag va så dom kunde komma å klättra på mig haha.
Så det blev dax att gå in och städa lite i lekrummet där dom värkligen hade röjt runt. Så då blev det roligare för dom att vara där inne.
Nu blir det snart lite pyssel med barnen, men först får det bli frukost till mamma. 


Kommentarer
Camilla

Uj, vad tidigt! Själv fick jag en lyxig sovmorgon till 0730...händer inte så ofta dock... :)

Svar: Ja, det är ju det. Gubben skulle iväg och hjälpa en kompis med hans skog. Annars är han morgonpigg så jag brukar få sova på morgonen:)
Marina

2013-01-26 @ 08:29:49
URL: http://millansmemoarer.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0