Hjälp!

När jag och Lilltjejen kom hem från förskolan lekte vi lite sen blev det lunch för mig och Älskling. Barnen var väldigt trötta idag så dom fick gå och lägga sig tidigt. Så nu sover dom sedan en bra stund tillbaka.
 
 
Jag har väll typ ägnat min tid därefter åt att klura ut vad som har hänt min facebook. Hela min tidslinje är borta och det gillas ju så klart inte. Jag har bett andra gå in på den för att kolla så det inte är så bara för mig men det är samma för dom:(. Jag har nu skrivit till dom, men det dröjer nog innan dom kan kolla det, med tanke på att dom lär få in ganska mycket mejl typ varje minut eller nått
Inte nog med allt detta så spelar grannen musik för hela grannskapet (en anings överdrivet), inget mig emot, men han kan spela in på småtimmarna vardag som helg:(
 
Nu skiter jag i detta och går och sällskapar Älskling framför tv:n i stället.
Ikväll ska vi kolla på:
Efter det kommer:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0