En ny terrorist är född!

En ny liten terrorist är född i familjen haha. Nu kryper lillkillen och fort går det:). Och just nu är han precis överallat. Det roligaste just nu är gardinen i vardagsrummet, tv-spelet och alla sladdarna. 
Snart ska jag och barnen gå ut en sväng i det fina vädret:)

Vilodag!

Ja, idag blir det en sån där lugn dag.
Ska bara tvätta upp alla kläder vi har shoppat till barnen
Men först blir det en kopp kaffe och en energi-dricka då jag gick upp tidigt idag behöver jag lite energi
Och så får det bli en lite runda till affären.
 
 
 
 

Dumma internet:(!

Jag har inte varit här inne på ett tag eftersom vi har haft virus i datan som nu är återgärdat. Vi skaffade oss en ny mac-data och ett nytt modem så nu ska det inte kunna bli mer trojaner.
Annars har dagarna flytit på som vanligt.
Igår hade jag och barnen disco (ljudet är bra mycket bättre i denna datan än den vi hade innan).
Idag har vi varit hemma och tagit det lugnt. I eftermiddags möblerade vi om lite eftersom datan är stationär köpte vi ett skrivbord att ha i vardagsrummet och det blev mycket bättre:).
Nu sover barnen i sina sängar
och vi kollar på:
sommarkrysset
och sen blir det mys med Älskling
till:
Iron man 2
 

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0