Snö!

När Älskling kom hem hade han med sig pizza :P
Nu ikväll blev det värsta snöstormen men det lade sig ganska så fort igen
Nu har barnen precis somnat å då ska jag och Älskling spela 
Maxi yatzy
Sen blir det mys framför tv:n 
och då blir det:
finalen i kockarnas kamp
och sen kommer filmen
Transporter 2

Torsdag!

Idag är det en helt vanlig dag då inte så där väldigt mycket händer. Är fortfarande inte helt okej. Ont i halsen och tung i huvudet:(.
Har varit en lugn morgon och nu väntar jag bara på att lilltjejen ska sova middag. Lillkillen har redan somnat.
Sen blir det till att tvätta lite
och städa
 
När Älskling kommer hem ska vi åka å köpen en taklampa

Blä:(!

Resan var helt underbar:). Vi hade helt underbart väder:).
När vi kom hem blev lillkillen förskyld, men tillfriskade rätt så snabbt. Efter han blev lilltjejen och Älskling sjuk. Och nu är det min tur:(. Fick hög feber igår-kväll och könde mig helt död
Nu imorse kände jag mig fortfarande väldigt dålig så jag tog en tablett och kände mig lite bättre efter en stund. Så idag har det inte hänt såå väldigt mycket mer än att ta hand om barnen.
Nu ikväll blir det tv för hela slanten och lite te med honung i till det

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0