Home sweet home:)!

Då har vi äntligen hittat hem igen. Det blev en stund nere hos svärföräldrarna. Där åt vi en tidig middag som var jätte god och sen blev det jätte god tårta :P. 
 
Nu är barnen lagda i sina sängar och dom somnade väldigt fort. Inte konstigt att dom var trötta när dom har busat med farmor och farfar nästan hela dagen. 
 
Nu ska jag och Älskling ta lite kvällsmat bestående av färdig köttfärs och baguetter :P.
Sen blir det film
Och ikväll ska vi se på:
The next three days
Och förresten. Mellodifestivalen igår var kattastrof enligt min mening. Det var ju inte mycket bra dom hade att erbjuda tycker jag. Dom två som gick vidare direkt var ju i alla fall dom bästa tycker jag. Men det är ju ändå tur att man tycker olika annars hade ju inte melodifestivalen behövts finnas.
Kanske faller det mig i smaken nästa vecka :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0