Lugna gatan!

Ja här har det varit lugnt idag. Gjorde ett försök att städa lite. Men fick inte gjort allt så det får bli resten i morgon. Lilltjejen har varit väldigt ledsen och vill bli buren mycket. 
Nu på kvällen när jag skulle ta tempen på henne hade hon 40 grader :( Och det gillas ju inte :(.
Älskling bäddade ner henne i soffan där hon till slut somnade. När jag skulle bära in henne till sängen vaknade hon och då passade jag på att öppna ballkongdörren och ställa mig där med henne i en minut för att tempen skulle gå ner. När jag senare kollade tempen hade hon 39,5 så den hade gått ner lite i alla fall :) 
Strax därefter fick Lillkillen gå och lägga sig. Han har ingen feber som tur är, men han är fortfarande magsjuk. Men det verkar som det börjar ge sig nu :).  Nu håller jag bara alla tummarna på att han inte blir nersmittad med feber. 
 
Nu när barnen sussar så gott i sina sängar ska jag ta kvällen och bara få vara :) Efter att gått å burit på barn hela dagen så känns det i ryggen. 
Så nu blir det myspys med Älskling  till tv:n
Och ikväll kommer som vanligt:
Postkodsmiljonären
Och senare ikväll kommer:
Lord of war


Kommentarer
Sarah

Hej! Vill du vara med i min tävling? Du kan vinna ett valfritt smycke :)

http://www.nattstad.se/visit_blogg.aspx?postid=6619460&id=855149&prev=posts&p=1

2013-02-02 @ 01:02:28
URL: http://nattstad.se/sarahceciliacollin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0