Vill ha friska barn tack!

Ja nu vill jag att mina barn ska bli friska så jag kan gå ut i det fina vädret. Så typiskt att det skulle vara fint väder just nu när dom är dåliga :(. 
Lilltjejens feber har varit lite jojo idag. 38,5 hade hon i morse, 38,0 mitt på dagen och 38,5 nu när jag lade henne. Men hon verkar inte bli så påverkad av febern. Hon har lekt på ganska så bra ändå :). 
Lite nytta blev det idag me :). Jag fick tvättat en maskin tvätt och lite för hand. Annars har det varit lek och bus och lite film med barnen. 
 
Väntar just nu bara att barnen verkligen har somnat så blir det att åka till affären och handla det jag glömde tidigare idag. 
 
Sen blir det kvällen för mig. Då blir det mys till tv:n som vanligt.
Och då blir det ju så klart:
Postkodsmiljonären
Och sen kommer ju självaste..........
Melodifestivalen :)
Detta kan man ju bara inte missa. Inte när det gäller mig i alla fall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0