Å dessa teefonförsäljare:(!

Jag blir så trött på dessa telefonförsäljare som ringer i tid och otid. Dom hälsar alltid lika vänligt. Men själv hinner man ju inte säga hej tillbaka förrens dom är i gång:(. Ja menar jag kan ju faktiskt vara upptagen. Som när jag skulle köra in på besiktningen så fortsatte dåren å prata i telefonen så jag fick ju slänga på luren i örat på människan. Dom är ju idioter *grr*.
Idag ringde dom igen från det här elbolaget. Han påstod att jag hade varit med i en undersökning för miljövänligt el. och det har jag inte varit. Dom var bra mycket billigare än fortum påstod han. Hela 1500-2000 kr/år. Hur kan ni vara det fråga jag. Då kunde han inte svara utan börja stamma. Han ville att jag skulle godkänna detta å få hem papper som jag kunde läsa och skriva under ett avtal. Då sa jag att dom kunde skicka hem papper till mig utan att jag godkände något idag. Men det gick inte. Då sa jag nej.
Jag gick in på den här sidan och skrev upp dom. Dom stod redan med där. Nu kan man tydligen spärra vissa nummer och det är ju jätte bra:)
Hur man gör det hittar man på denna sidan
(länken öppnas i nytt fönster)
http://www.missatsamtal.se/
 


Kommentarer
Angelique {kinkykitten}

Det är verkligen en toppenbra app :) Även om jag själv för många år sen jobbade som säljare så stör jag mig grymt mycket på dom ;)

Svar: Ja visst är det:). Va inte det jobbigt att jobba som säljare? Många människor är ju otrevliga.
Marina

2013-01-10 @ 11:20:29
URL: http://kinkykitten.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0