Burr!

Ja då var man uppe tidigt idag med. Innan Älsklingen skulle dra iväg och fortsätta med vännens bil, gick jag ut för att hämta blöjer i bilen som hade blivit kvar sen vi handla. Å det var ju inte lite kallt ute. Helan 11 minus. Så Älsklingen var glad att jag hade startat bilen åt han så den var någorlunda varm när han kom ut. Och han behövde nog inte skrapa rutorna heller. Vi står så bra med bilen så den brukar inte bli så utsatt. Den behöver bara lite värme:)
Så det var ju bara att ta en kopp varm kaffe när man kom in igen
Så idag var det inga större svårigheter att vakna till liv efter att ha varit ute i den kylan.


Kommentarer
Qbrium

Hallå där! Jag har precis invigt en ny aktivitet i bloggen: "veckans kommentatör". Veckans kommentatör får under en veckas tid din blogg länkad precis under min header. Sugen på att vara med ända från start?

Mer information finns här:
http://4u-yourspace.blogspot.com/p/veckans-kommentator.html

2013-01-20 @ 18:17:30
URL: http://4u-yourspace.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0