Dagarna som gått!

Dagarna som har gått har det inte hänt såå väldigt mycket. Har varit mycket lek och bus med barnen. Har möblerat om lite. Flyttat på lite möbler till annat rum och så. 
På kvällarna när barnen har laggt sig har jag och Älskling myst till tv:n. Och det har varit mycket bra på tv om kvällarna. Bland annat har det ju börjat en serie nu som heter Fjällbackamorden. Den har ju fått mycket kritik, men man är ju bara tvungen att se den då man bor i Fjällbacka. 
Jag tycker den är riktigt bra:). Och man känner igen sig en hel del. Har åkt bil förbi när dom spelade in på vårat hotell här. Och när jag skulle gå in till stan blev jag stoppad och fick stå med några få andra helt tyst och invänta en kort stund tills dom var klara med den scenen dom höll på med just då.  Så nu kommer jag att sitta å hålla utsikt om man kan se våran bil köra förbi för då spelade dom in tror jag haha :).
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0