Födelsedagar:)!

Nu i fredags var det ingen vanlig dag. Då var det Lillkillens födelsedag. Det firade vi genom att sjunga för han på morgonen. Han såg smått förvånad ut. Sen var det dags för min äldre son att sjunga för han. Han fyllde nu den 30:e. Men då skulle han vara hemma hos sin pappa. 
Sen på förmiddagen kom mamma, pappa och min bror för att fira Lillkillen
Då blev det kakor och tårta som jag hade gjort. Och då blev det två tårtor för att det skulle vara rättvist. En till Lillkillen och en till min son.
Och då fick Lillkillen ännu mer presenter (bilder kommer sen).
Sen blev det lite lunch. Mamma hade tagit med sig pasta som var jätte god som hon värmde på här i ugnen :P.
När vi hade druckit lite mer kaffe efter maten åkte dom hem och då tog dom med sig min son.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0