Kväll!

Under dagen har det inte hänt så speciellt mycket mer än att jag och Älskling har tvättat några maskiner tvätt under tiden barnen sov middag. Och så passade jag på att sticka lite:). När barnen vakna blev det först lunch sen lek och bus.
Nu är Lilltjejen så duktig så hon äter själv. Så nu blir det att köpa lite plasttallrikar (känns säkrast så haha) och en haklapp
Hittade lite på nätet som jag funderar på att köpa:)
                                                           
Dom har både begagnat och nytt till barn, dom har bland annat mycket märkeskläder. Köper man begagnat skänker dom pengarna till Unicef:)
För att komma till deras sida kan man klicka HÄR
Nu har barnen somnat, blidde lite sent i säng idag då dom sov middag läänge. 
Idag tycker jag inte det kommer något speciellt på tv. Det skulle ju vara idrottsgalan då, men intresset finns inte för någon av oss. Så det får bli:
Det perfekta livet istället
När jag läste handlingen verkade det inte vara min typ av film, men jag ger den en chans då det inte finns något annat som faller i mitt tycke. 
        


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0