Kväll!

När Älskling kom hem hämtade jag Lilltjejen på förskolan. Det blev ett stopp i mataffären på vägen hem. När vi kom hem blev det en tidig middag som Älsklingen hade färdig:). Den bestod av fläskfilé, ris och stark sås, och det var jätte gott :P.
Annars har det inte hänt så mycket mer idag. Städade lite under diskhon, det behövdes verkligen. 
Nu är barnen lagda så nu väntas mys med Älsklingen framför tv:n
Ikväll är det säsongspremiär av:
Sveriges roligaste klipp
Efter det kommer:
Macgruber
Det var min kväll det. Ikväll blir det säng direkt efter filmens slut. Nu har det varit sent varje kväll sedan jul. Imorgon ska jag upp i någorlunda tid för att åka upp till shoppingcentrat med barnen och kika lite. Känner att jag behöver komma ut:). Där blir det även lite matshopping.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0