Lunch!

Har ju inte blivit alls mycket gjort här hemma för min del. Det "råkade" bli lite tv-tittande för min del.
Och då så klart haha
The real housewives of Washington DC
E ju såå bra:)
Nu är jag nydligen hemkommen från förskolan. Hann inte inanför dörren förräns Lilltjejen vill gå och lägga sig. Så det var ju bara att lägga henne i sängen
Och ett litet tipps från mig: Jag är med i Liberoklubben och när man köper varor från libero får man poäng. Och kan då beställa hem saker:).
Idag kom denna till Lillkillen
Har beställt hem massvis med saker där i från. Både leksaker och kläder:)


Kommentarer
Hannah

fin blogg! haft en bra dag? :)

Svar: Tack detsamma:) Jodå, min dag har varit helt okej:) Själv?
Marina

2013-01-17 @ 20:26:51
URL: http://hannahsaralovisa.blogg.se
Hannah

svar: jo den har vart helt okej! ;)

Svar: Det låter bra de:)
Marina

2013-01-17 @ 22:52:57
URL: http://hannahsaralovisa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0