Måndag!

Nu är det slut med julen på allvar. Känns lite tråkigt. Den går alltid fort förbi:(. Nu är det bara 11,5 månad kvar till nästa jul. 
Igår-kväll kollade vi på en annan film i stället, som var mycket bättre än Wedding crashers.
Speed 2
Har sett den innan men det var ganska länge sedan.
Nu på morgonen har jag och Älskling lekt och busat med barnen. Så nu blev dom så trötta så vi lade dom för att sova middag. Så nu blir det en lugn stund för sig själv en stund.
 
Sitter och kollar lite på nätet. Funderar om jag ska byta till telenor kontantkort. Man får 200 kronor att ringa, sms:a, mms:a eller surfa för om man byter till dom. Och fyller man på det för 300 kr får man 100 kr och fri surf i en månad. Hade ju passat mig då jag använger surf i mobilen ganska mycket:). Nu ska jag bara få med Älskling på det med:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0