MysPys:)!

När Älskling kom hem skulle jag precis mata barnen så det blev han som fick göra den:).
Barnen höll på att somna när dom åt middag så det blidde inget bad utan rätt i säng för dom. Så nu sover dom sedan några timmar tillbaka. Så jag och Älskling fick avnjuta den goda maten själva :P.
Sen var jag i affären en sväng. 
Nu ska jag och Älskling ta mys-pys framför tv:n med baguett och färdig köttfärssås som efterrätt :P.
Och ikväll kommer:
Ice age
Den är ju så himla rolig. Ja det är ju dom alla tycker jag:)
Efter den kommer:
Killers


Kommentarer
krisse

Ice age är bra :) Fast måste nog göra mig av med några exemplar har på något vis tre av exakt samma film

Svar: Ja visst är den:) haha okej. Hoppas du får en bra dag
Marina

2013-01-20 @ 09:35:54
URL: http://www.krissse.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0