Skandal och fredagsmys!

Idag missade jag det apsolut sista avsnittet av The real housewives of Washington DC och det var inte alls kul:(. Det var reprisen jag missade med. Det var så spännande när dom visade i slutet av förra programmet vad som skulle komma. Men livet går ju vidare ändå som tur är haha
 
Lilltjejen sov ingen middag förut och Lillkillen sov, men inte så länge så det blev i säng tidigt för dom ikväll. Så nu ligger dom i sina sängar. Lilltjejen har somnat men Lillkillen ligger och tjötar haha. 
Ibland är dom ju för roliga när dom ligger vakna båda två och tjötar. Ibland när jag smyger för att kolla så står dom upp i sina sängar och "pratar" med varandra och skrattar och tjoar. Det får mig att tänka på dom här: 
 
Nu är det tyst inne hos barnen så nu ska jag och Älskling ta fredgsmys till tv:n  och massvis med godis som vi köpte förut :P
Ikväll blir det som vanligt:
Postkodmiljonären
Och ett tag efter det kommer:
Territory
Har sett den innan men ser den gärna igen då jag tycker den är så bra. Den är ju lite beig ibland men det är ju en rätt så gammal film


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0