Trött!

Ja idag var Lilltjejen trött när hon kom hem från förskolan. Hon hade inte sovit någon middag där idag. Så det blev lite lek & bus varvat med lite film.
Annars har det varit en rätt så lugn dag.
Nu sover barnen efter att dom har legat tjötat i sina sängar ett tag haha :).
Nu ikväll kommer det två bra saker så jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska kolla på än. 
Antingen blir det:
Så blev vi svenska hollywoodfruar
det börjar klockan nio och samtidigt på sexan börjar:
Zombieland
Det får väll bli att kolla på hollywoodfruarna till 22 och sen koppla över. Jag menar det är ju så himlans mycket reklam numera endå så jag missar säkert inte så mycket på filmen
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0