Utvilad!?

Har ännu inte hunnit å känna efter ordentligt, men känner mig nog en anings trött (måste ju få gnälla lite haha). Kanske inte är så konstigt med tanke på jul och nyårshelgens alla bra filmer som har serverats sent om kvällarna. Sovmorgon har det ju aldrig blivit på tal om då barnen vaknar samma tidiga timme på morgonen. Men idag fick jag lite sovmorgon av Älskling:). Enda till 7:30:). Så då borde jag kanske vara utvilad
Men för säkerhets skull drar jag i mig några koppar kaffe så jag kan bevara detta i alla fall några timmar till så man hinner att göra lite nytta
och en liten energidricka på det:)
så jag blir lite speedad. I morgon kommer svärföräldrarna och med sig har dom min styvdotter och hennes son. Så idag står det städning och bakning på chemat


Kommentarer
feztis

Ja, trött är bara förnamnet här, men det beror nog på att man jobbar så mycket och att barnen alltid går upp tidigt även om man är ledig ;)

Kaffe är en bra uppfinning. Nåja, hoppas er helg var bra!

Svar: det är jobbigt å vara trött. motivationen försvinner ju en smula. vad jobbar du med? hur gamla är dina barn?

Ja det är det verkligen:). helgen har varit bra! hoppas din har varit bra
Marina

2013-01-07 @ 08:50:58
URL: http://feztis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0