En relativt lugn fredag!

I morse bar det av till BVC med båda barnen. Och det gick jätte bra:). Lillkillen fick sin sista spruta och han fick jätte mycket beröm av personalen för han var så lugn och lät inte alls mycket när han fick den eller efteråt:). 
Efter BVC gick jag och Lilltjejen över till Öppna förskolan i samma byggnad medans Älskling tog med sig Lillkillen på ärende. Eftersom han kunde bli dålig av sprutan skulle det nog inte vara så roligt för han å vara med på förskolan. 
 
På vägen hem lämnade jag in om ansökan till förskoleplats för Lillkillen och vi behöver nog inte vänta så länge, (inte för att det är akut), men tror att han kommer tycka det är roligt att få träffa andra barn lite oftare:).
 
Väl hemma blev det lugnt. Lite lek och bus med barnen. På eftermiddagen blev Lillkillen lite kinkig. Tog febern på han och det visade sig att han hade 38,1. Så han fick en alvedon. Det beror nog på sprutan han fick.
 
Efter att barnen hade somnat pluggade jag lite inför mitt jobb imorgon. Ska dema i en mataffär imorgon och då blir det ost.
 
Nu ska jag och Älsklingen ha myspys till filmen:
Skyline
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0