Jobb!

I morse gjorde vi i årdning oss för att Lilltjejen skulle till läkaren. Ett litet tag innan vi skulle åka ringde dom från en förskola och behövde hjälp. Det var kris så det var ju bara att dra iväg direkt. Älsklingen körde mig så han kunde ha bilen så jag fick ringa läkaren på vägen och förklara läget. Så det fick bli en ny tid i stället.
Och det har varit jätte roligt i dag. Tycker det är så roligt att jobba med barn så jag funderar nästan på att sätta mig vi skolbänken och plugga så jag kan få ett fast jobb på en förskola. Där jag var idag va det barn mellan 3-4 år så det var fullt ös hela dagen. Klockan 16:30 kom Älskling och hämta mig igen. 
Väl hemma blev det middag och sen var det nästan dags att natta barnen.
 
Nu blir det mys till tv:n och då ska vi se:
The Stepfather


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0