Vill ju boka NU!

Har inte hänt såå där välldigt mycket sedan jag bloggade sist (i lördags). I går var jag på möte och efter det åkte jag, Älskling och barnen ut till ett jätte fint ställe och promenerade lite. Annars har det inte hänt så mycket.
 
För några dagar sedan bloggade jag om att vi ska resa till Spanien i maj och stanna där i 14 dar. Har försökt att nå han som har hand om bokningen. Han bor där nere så man ringer ju gärna inte han. Företaget ligger här i sverige, men dom säger att han besitter alla priser och så. Så vi fick hans mailadress. Vi väntade i flera dagar och inget hände. Då ringde jag upp han och fick en annan mailadress. Efter ett par dagar har han inte hört av sig. Då ringde jag han igen och då fick jag en annan mailadress igen (hur många mailadresser besitter människan på egentligen) eftersom han inte hade fått mitt mail. NU har det kommit fram:) nu väntar jag bara att han ska kolla upp prislista och så, så vi kan boka. Hade det inte varit för att vi har hyrt av han innan så hade man ju börjat undra vad det är för kille eftersom det velar så. Ja, ja nu hoppas jag bara att det kommer mail snart så man kan boka. 
 
Nu tar jag och Älskling kvällen för nu har båda barnen somnat. Så nu blir det mys till tv:n
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0