Fortfarande skit:(!

Nu är Lillkillen lite bättre, men Lilltjejen är inte helt bra. Inatt spydde hon i sängen. Och nästan hela dagen har hon legat i soffan och kollat på film och varit helt off. Jag intog fötöljen då jag själv inte är helt bra. Det värsta som har drabbat oss är denna envetna hostan:(
Igår sa kassörskan i våran lilla affär att det är mycket skit som går runt i fjällbacka nu. För ca två veckor sedan var all ordinarie personal hemma från Lilltjejens förskola.
Jag funderar starkt på att åka till affären i mån och bunkra upp så man klarar sig ett tag så man kan isolerar sig från omvärlden så man kan bli frisk.
Älskling har klarat sig än så länge från detta denna omgången. Han var dålig för nån månad sedan när jag oxå var dålig. Jag brukar inte vara sjuk men nu har jag varit det två gånger på en kort period.
Idag har snön fallit här i massvis:) så nu är det riktigt ljust och fint ute:)


Kommentarer
Christina

Hoppas ni blir friska snart :)

2012-12-05 @ 19:35:22
URL: http://fyrtiosju.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0