Läkarbesök!

Igår lämnade vi min son till hans pappa, och det kändes ju mindre kul:(. Men jag får träffa han snart igen:).
 
Idag har jag varit hos läkaren. Det besöket var jag nervös inför. Jag skulle få en dom idag angående mina problem med min kropp. Och svaret blev som jag hade hoppats. Jag får botox i mina muskler:). Nu är det bara det att det ska hjälpa oxå. För det är ju ingen som egentligen vet vad det är för fel på mig. Så nu är det bara att prova å se.
Efter det blev det en lugn eftermiddag hemma. När vi hade ätit middag åkte vi en runda i mörkret för att kolla på julsmyckningarna folk hade på sina hus. Jag tycker sådant är mysigt och roligt då jag Älsklar julen. Och det var ett å ett annat hus som var helt täckt med ljusslingor i alla dess sorter färger:).
Nu har vi nästan precis kommit hem och barnen är laggda. Snart ska jag och Älskling kolla på:
Pengarna på bordet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0