Nu äntligen:)!

Ja nu äntligen är vi friska:). Älsklingen och Lillkillen har lite kvar men det är inte långt borta för dom heller:). Idag har Lilltjejen varit på förskolan och det var ju inte igår precis. Hon var alldeles lyrisk när hon kom dit. Hon pussade mig snabbt och sen bar det av in till kompisarna:)
Väl hemma blev det ganska så lugnt för min del. Har inte återfått krafterna riktigt än.
När jag sedan kom och hämtade henne hängde det pepparkakshjärtan på hennes platts som hon hade gjort på dagis:). Är så roligt när dom lägger ner tid och är så engagerade med barnen:).
Sen ringde chefen. Hon vill att jag ska jobba på lördag och då få det bli så. Då sparas det lite till på mammadagarna och det är ju inte helt fel det heller:).
Nu håller barnen på att somna så jag och Älskling ska ha lite mys till tv:n 
Ikväll kommer:
American Pie presents Beta house
 


Kommentarer
together

Hej!

Hjälp oss att hjälpa andra. Har du någon historia att dela med dig, då är det www.toogether.se rätt plats. Du är välkommen med att visa ditt stöd för våra berättare. Du är viktig.

Tack på förhand/ www.toogether.se

2012-12-11 @ 20:50:14
URL: http://toogether.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0