Sjukan och fredags-mys ♥!

Igår va Lilltjejen lite hes stackarn:( och det var hon idag med och med 39 graders feber:(.
 
Så jag ringde sjukan och undrade om vi inte kunde få en tid för en undersökning. Jag känner lite som så att hon pratar ju inte, så hon kan ju inte tala om om hon har ont någonstans. Och hon har ju varit sjuk till och från sedan i september. Men jag har inte tyckt att hon har varit jätte sjuk någon längre tid när hon väl har varit sjuk. Men nu tänkte jag lite på att det är så många röda dagar som kommer och vi bor ganska så långt ifrån ett sjukhus som skulle ha öppet under dessa dagar. Har även hört att det går lunginflamation och halskatarr och skit så då var det ju lika bra att få henne till en undersökning.
Det visade sig att allt var bra med henne. Dom kollade även sänkan. Den var lite hög, men läkaren tyckte inte det var så farligt mycket så hon behövde medicineras. Så det var ju skönt det.
Så nu kan vi åka ner till mamma och pappa å fira jul imorgon. Det ska bli riktigt kul. Och min son kommer att vara där med:). Vi firar julen så för att vi bor så långt ifrån varandra. Vi vill inte för barnens skull flänga på självaste julafton, det är trotts allt ett par mil att köra fram och tillbaka. 
 
Nu har barnen somnat i sina sängar så då ska jag och Älskling ta kvällen framför tv:n
och då kommer:
Postkodmiljonären
sen kommer filmen:
Iron man


Kommentarer
Sarah

har du bloglovin'? i så fall vill du göra ett byte - att vi följer varandra? :)

Svar: Ja visst :) har lagt till dig där nu
Marina

2012-12-26 @ 23:19:07
URL: http://imperceptible.blogg.se/
Maria

Fin blogg =)
Hoppas ni fick en bra jul trots sjukdomar

Svar: Jodå, vi fick en bra jul ändå :), trotts att gubben låg med hög feber så blev det lyckat. Hade ni en bra jul?
Marina

2012-12-27 @ 12:18:20
URL: http://mariasvardag.webblogg.se
Maria

Ja jag hade en mysig jul också =)

Svar: Det låter bra de :)
Marina

2012-12-27 @ 13:30:19
URL: http://mariasvardag.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0