Tredje advent!

Igår var det en fullspäckad dag. Barnen höll låda hela dagen. Jagade jag inte barn stod jag i köket och fixade med mat eller diskade. Bland annat satt jag med min 7-åring och kollade lite på nätet så han kunde skriva sin önskelista.
På kvällen åkte alla barnen in i dushen. Sen när dom hade gått och laggt sig kunde jag pusta ut lite i soffan innan det var dags för mig med att gå till sängs. 
 
I dag är det redan tredje advent:).
 
Julen närmar sig med stora steg:). Så nu är det planering på hög nivå. Lilltjejens julklappar är färdiga, Lillkillen är till hälften färdig och till min stora kille ska jag iväg i dagarna och köpa julklappar till och även det som är kvar till Lillkillen, mina föräldrar och till Älsklingen. Sen ska ju all julmat köpas med. Så det blir att stå på låset till köpcentrat så man kan få parkering. Och där lär jag och barnen få tillbringa hela dagen, men det kan ju bli rätt mysigt om man är där i tid bara så man inte blir irriterad för att man inte får en bra parkeringsplatts haha. 
Nu ska jag sällskapa Älskling i soffan. Vi ska kolla på:
Smekmånaden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0