Var är julen?!

Har inte fått någon julskänsla än och det känns jätte tråkigt:(. Men det kan ju bero på att vi har varit sjuka till och från och inte har varit ute så mycket. Sen kör jag det gammla att inte pynta eller klä granen förrens dagen innan julafton.
Julgardinerna och adventsljusstakarna är ju så klart uppe och två prydnads-tomtar har fått komma fram.
I morgon ska jag och Lilltjejen åka till mataffären och inhandla julmaten och sen bär det av till shoppingcentrat för att inhandla resten av julklapparna
och då lär jag nog få julkänsla så det räcker och blir över bland allt folk haha
Men det blir att stå på låset då blir det nog inte så farligt hoppas jag.
Nu när barnen har somnat så ska jag och Älskling ha lite mys till tv:n. Ikväll kommer:
XXX
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0