Det gick ju riktigt bra:)!

I morse var jag inte allt för pigg då det blev full rulle här direkt i morse i och med att Dottern fortfarande var lite febrig. Men en kopp kaffe fick jag i mig lite snabbt så jag inte var allt för morgongrinig haha
Sen fick det bli lite städning här hemma och då var det tur att båda barnen var lugna så jag och Älskling kunde hjälpas åt:)
Sen mitt på dagen ungefär kom svärföräldrarna och det var mycket trevligt faktiskt:)
Innan dom åkte hem bjöd dom oss på pizza som vi käkade här hemma :P
Nu ikväll lade vi barnen lite senare än vanligt så dom somnade direkt eftersom dom var ganska så trötta.
Sen kollade jag och Älskling på:
Sveriges Mästerkock


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0