På tur!

I tisdags var vi hemma och hade det mysigt :). Jag kände mig inte helt okej då jag var förskyld och hade ont i halsen:(
Men nu känns det bättre igen:).
I onsdags så där dagen efter semledagen fick vi för oss att vi skulle ge oss ut på pickninck, närmare bestämt till Tjurpannan. Det är ett jätte fint naturreservat vid vattnet i Grebbestad. Många känner numera till stället genom att en kille i filmteamet till Camilla Läckbergs filmer försvann där:(
Daniel Lind Lagerlöf
Här är lite bilder jag tog när vi var där
Stigen från parkeringen
Överblick över en del av tjurpannan
En av bryggerna
Längre än så här kom vi inte. Sen blir det väldigt bergigt och det är jobbigt och svårt att gå med vagn. Vi gick runt alltihopa när vi bara hade dottern med oss och det var ganska så jobbigt. Men nu har vi en "tandemvagn" som båda småttingarna kan sitta i och då går det inte. Klart det hade ju gått men då hade vi nog klämt ur oss en del ord som inte hade varit barnvänliga haha
Eftersom det brukar vara ganska blåsigt där och det då när vi var där inte speciellt varmt ute tog vi fikat i bilen i stället.
Och då blev det ju så klart semlor :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0