Helgen!

I fredags var vi och hämtade hem min son som har varit här i helgen:).
Eftersom jag inte har mått så bra blev det en lugn helg med en hel del innehåll ändå:).
I lördags åkte vi till ett ställe där det fanns rester från andra världskriget. Bland annat stora stenar för att skydda Sverige från att tyskarna skulle komma in från Norge med sina pansarvagnar. Och rum i underjorden där dom satt och sköt mot fiender.
På kvällen åt vi god middag innan vi kollade på melodifestivalen. Dottern somnade innan det var slut men sonen kollade på hela.
Min favorit
Som sagt min favorit men jag tyckte inte vi skulle skicka han till den stora tävlingen då jag inte tycker den passar in i melodifestivalen.
Utan det tyckte jag denna gjorde
Så nu tycker jag rätt låt vann:)).
Tror apsolut att det kommer gå bra för henne:).
Igår hände det inte så mycket då jag fortfarande inte var helt okej. På eftermiddagen lämnade min son sen tog vi det lugnt resten av dagen.
På kvällen kollade vi på en väldigt bra film
Taken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0