Inte helt okej:(!

Denna förskylningen värkar inte vilja ge sig:(. Näsan rinner fortfarande och halsen gör ont men inte lika mycket nu. Öronen är bättre, ögonen är bättre och ingen huvudvärk så det går och rätt håll i alla fall:).
Men denna hostan är inte rolig:(
Hostar stup i kvarten:(.
Men, men det ska väll gå över det med snart
Idag har det i alla fall annars varit en bättre dag då jag har känt mig lite piggare:).
När barnen sov middag kollad jag och Älskling på film i sängen 
och då kollade vi på:
Ice 2020

Det är 2020. Resultaten av miljö vetenskapsmannen professor Thom Archer tyder på att Halo är företagets energibolaget borrning på Grönland glaciären orsakar det att smälta. Archer varningar ignoreras, så han åker till Arktis för att hitta obestridliga bevis. Vid ankomsten inser att han mänskligheten är under omedelbart hot, och lopp hem för att rädda sin familj. Glaciären kollapsar, med förödande konsekvenser. Otrolig vädermönster fram och störta världens temperaturen i djupa nedgång.

Miljöaktivist Prof Thom Archer, varnar för en ny istid, och pekar ett finger mot olycksbådande energijätten Halo. Den multinationella är borrning på Grönland glaciären och får den att smälta. Men hans varningar ignoreras. Sedan, efter en kollega mördas inser Thom han måste sätta års desk-bundet teorin bakom honom och kämpa för sin överlevnad och överlevnad jorden själv.

Vi har inte sett klart hela än då den är ca tre timmar lång. Men det vi har sett, halva ungefär, verkar den vara riktigt bra:)
Nu på kvällen när barnen hade somnat myste jag och Älskling till tv:n 

 

och då kollade vi på:
Viktkampen på sjuan

sen blev det Sveriges mästerkock

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0