Vallfärding!

Idag har vi varit långt utanför våran by för att handla mat. Det blev storhandling idag och då tjänar vi på att åka dom cirka 13 milen fram och tillbaka. Och det blev en hel del att bära upp. Blöjer och kartonger med välling och en hel del matkassor
Och så är bensinen klart mycket billigare där.
På vägen hem blev det pizza på en jätte god pizzeria :P
Nu är kylen knökad, båda barnen sover sen middag och Älskling har dragit iväg till en kompis för att byta till sommardäck.
Så då passar jag på att sticka lite på min tröja.


Kommentarer
Liwet och vardagen som Liw-

Läser om varför du har en helt anonym blogg och förundras över vuxna människor Hur kan man tycka att andra ska försörja en?

Galet!



Tack för din respons på mitt inlägg hos Johanna. Ska fundera och klura här framöver kring hur vi ska lösa hela situationen. Känner mest bara för att gå ifrån dem men för barnets skull klarar jag inte av det.

2012-03-19 @ 21:01:20
URL: http://liwetochvardagen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0