Regn och åter regn:(!

Va inne i stan nu på eftermiddagen och uträttade lite ärende. Jag och barnen skulle möta Älskling som gick och gjorde annat vid bilen som stod en bra bit bort. Och då så klart skulle ju det börja regna när jag skulle gå till bilen och jag hade inget regnskydd till barnvagnen med mig:(
 
Har fått gjort lite roliga grejer idag.
Har köpt en blus till lill-tjejen av märket armani
och så har jag beställt hem skor till lill-tjejen och lill-killen
Ett par vinterkängor till lill-killen av märket Viking
Och ett par vinterkängor till lill-tjejen av märket Ralph Lauren
Nu ikväll ska det bli mys med Älskling framför tv:n
och då kommer:
Stalkers på tv3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0