Blä:(!

Resan var helt underbar:). Vi hade helt underbart väder:).
När vi kom hem blev lillkillen förskyld, men tillfriskade rätt så snabbt. Efter han blev lilltjejen och Älskling sjuk. Och nu är det min tur:(. Fick hög feber igår-kväll och könde mig helt död
Nu imorse kände jag mig fortfarande väldigt dålig så jag tog en tablett och kände mig lite bättre efter en stund. Så idag har det inte hänt såå väldigt mycket mer än att ta hand om barnen.
Nu ikväll blir det tv för hela slanten och lite te med honung i till det


Kommentarer
Mizca

Hej!
Läste om dig i din meny.. Om den släkting hittar till denna bloggen är du inte anonym längre eftersom hen vet att det är henom det handlar om och att det är du som skriver, men det har du väl redan tänkt på =)

2012-10-25 @ 08:37:34
URL: http://www.mizca.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0