Äntligen!

Nu har det äntligen blivit bestämt att vi ska till Spanien =). Vi flyger mot La manga den 19:e och flyger hem igen den 1:a oktober, så det blir hela 11 dagar där nere med sol och bad *jippi* =).
Annars har det inte hänt så mycket här hemma, inte mer än vanligt. Har hoppat in och jobbat lite extra, annars fortsätter jag min mamma-ledighet som blir längre och längre nu när jag jobbar lite ibland:).
Bebisen är det full fart på nu och han leker bra ihop med sin syster och dom har roligt ihop =).
Nu har barnen gått och laggt sig på sina rum och håller på att somna in =)
så nu ska jag och Älskling ha mys framför tv:n
och då blir det:
American vergin kl 21:00 på 6:an
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0