En rolig hemma dag:)!

Ja, idag har vi kört en repris från igår. Jag och barnen har härjat runt, lekt och busat massa:)
 
Sen var jag och dottern ännu en gång i affären då vi behövde köpa skumbad. 
Då dottern inte hade sovit någon middag var hon väldigt trött när vi kom hem. Hon satt i sin fötölj på sitt rum med snuttefilten å napp och kollade på film
Sen blev det bad för barnen. Lill-tjejen i poolen och Lill-killen i badbaljan. Tyckte han satt säkrare där. 
Sen blev det sängen för dom där dom fick äta sin kvälls-välling
Så nu hoppas jag bara att dom kan somna snart så min och Älsklings kväll kan börja.
Då blir det mys framför tv:n som vanligt  =)
Och ikväll kommer:
Postkodmiljonären


Sen kommer:
The big bounce
och sen blir det:
Analyze that
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamman

Välkomna in till mig!

RSS 2.0